DIESEL X DIESEL

Glenn Martnes novi kreativni direktor Diesela zajedno s Renzom Rossom sudjelovao je u stvaranju kapsulne kolekcije Diesel x Diesel koja uključuje redukciju vintage Diesel komada iz 80ih i 90ih godina i postavljanju novog Diesel žargona.

„Prigrlio sam viziju i ponosan sam što smo radili zajedno na jačanju  onoga što danas možete vidjeti. Na neki način  simbolizira predaju poslovne palice; slavimo Dieselovu prošlost dok ulazimo u novu eru, a ja sam uzbuđen u smjeru u kojem idemo.

“Diesel je svjetski poznat po svojem nepoštivanju pravila, smjelosti i istovremenoj univerzalnosti. Traper je pokretački motor i traper je svjetski modni neizostavni komad. Bilo kroz subverziju, ironiju ili ponekad prikrivenu odvažnost, uvijek se nešto govorilo kroz Dieselovu odjeću.”

Imajući to na umu, Renzo je želio kreirati slojevitu kapsulnu kolekciju; onu koja će vratiti vintage Diesel komade i osvježiti ih za 2021 godinu, godinu u kojoj svijet izgleda potpuno drugačije nego u 1980ima.

Nazvao je kolekciju Diesel x Diesel, a ja volim ovaj metareferentni naslov. To je kolekcija preuređenih “klasika”, dovedenih u hrabro novo sada. Sastoji se od 24 komada, odabranih ih registra s više tisuća odjevnih predmeta. “ izjavio je Glenn.

Kapsulna kolekcija Diesel x Diesel ima sve alate svojeg 40-godišnjeg naslijeđa: zelenkasto pranje, irelevantnu mješavinu stilova i direktan stav.

Svestrane bomber jakne i hlače ravnih nogavica čine glavninu ponude, unisex predmeti s puno zakrpa i razigrane energije.

“Da bih popratio kolekciju osmislio sam potpuno novu kampanju. Zove se “Lažni osmijesi” ali fraza ima više veze s pretjerivanjem nego sa smicalicama. Kanalizirajući Dieselovu mantru “For Successful Living”, kampanja ”Fake Smiles” govori o našoj neprestanoj potrazi za srećom. Vizuali kampanje uključuju radnje iz svakodnevnog života, maskirane ekstra radosnim ekspresijama lica, stvarajući nadrealne slike koje izazivaju osjećaj nostalgije i hvataju duh dekade koja je nadahnula ovu kolekciju.

Namjera nam je usmjeriti Diesel u 2020e s novim fokusom, onim koji poštuje ikoničnost i jedinstvenu povijest ali i onim koji se napaja današnjim globalnim i međusobno povezanim strujama. Izvanredno je vrijeme biti kreativni direktor i radujem se što ću s vama dijeliti više kako godina odmiče.” izjavio je Glenn.

VIDEO KAMPANJE   https://www.youtube.com/watch?v=cC33WArF4fg&t=12s