DIESELTOPIA
Predstavljamo Diesel Prefall logo kampanju, bezobzirnu igru kultom mode, gdje su učenici ujedinjeni ljubavlju pred Dieselovim “D” te zajedničkim vrijednostima slobode, individualizma, humora i pobune. To je putovanje kroz uvijek radikalni um TOMM¥ €A$H - a gdje su svi pozvani da na ironičan način osjete snagu i utjecaj Dieselovog antikonformističkog vjerojavanja
Dobrodošli u Dieseltopiju, zajednički siguran prostor gdje članovi Diesel plemena dolaze izraziti sebe i svoju ljubav prema svemu što je “D”.
Kreativni direktor Glenn Martens, umjetnički direktor Chris Simmonds i fotograf Marili Andre zamislili su kampanju Diesel Pre Fall 23 kao ironičan i irelevantan pogled na logomaniju i kultne proizvode koji nas uzbuđuju i ujedinjuju.
Estonski reper i pjevač TOMM¥ €A$H glumi imaginarnog gurua Diesel plemena, magnetičnog čudaka koji utjelovljuje anikonformistički kod sa svojim tankim brkovima i čudnim stilom. Njegova hype obitelj drži do njegove riječi, upuštajući se u neobične rituale osmišljene da uzvise vrijednosti Kuće a to su individualizam, sloboda, humor i buntovništvo.
Tommyjevi pratitelji svoju odanost slovu “D” iskazuju kroz modernu uniformu. Ovalna oznaka D, proširila se s najprodavanije 1DR torbe i modnih dodatka na cijelu kolekciju – obitelj u terminima merchandisinga – ready-to-wear, donjeg rublja, odjeće za plažu i više. Posjedovati ovalni D postajete dio obitelji kojom signalizirate svoju odanost. Vi obožavate D.
Kampanja predstavlja 1DR torbu u živim pop bojama, metalik ovalne D kupaće kostime i trenirke. Tu su i majice s kapuljačom, šilterice, remeni i donje rublje – sve s ovalnim D. Kolekcija obuhvaća različite tretmane i razne primjene logotipa D, povećavajući njegovu primjenu. Kolekcija služi potrazi za užitkom, zabavom, samoizražavanjem i zadovoljstvom – jer na kraju svatko zaslužuje stvarno dobar D.